25 Ekim 2014 Cumartesi

Ispanaklı Gözleme(Çiğden)Tarifi

Kızlar selam...Yine ben:))Yeni bi tarifle geldim.Çok basit bi tarif daha şimdi yaptım ve hemen paylaşmak istedim.Bayılıyorum bu lezzete...
Malzemelerimiz
Yarım kilo temizlenmiş ince doğranmış ıspanak
1 adet kuru soğan
1 kaşık salça 
Baharat
1 miktar sıvı yağ (yufkalara sürmek ve soğanı pişirmek için)
Tuz 
Yufka(Sayısını siz belirleyin)
YAPILIŞI
Önce ince ince doğranan soğanlarımızı yağda pişiriyoruz.İçine salçasını ve baharatlarını ilave ederek altını kapatıyoruz.İnce ince doğradığımız ıspanaklarımızı bir kaba alıp üzerine sıcak sıcak soğanımızı dökerek güzelce harmanlıyoruz.Yufkaya yağlayarak hazırladığımız ıspanağı yufkanın ortasına sererek yufkayı katlıyoruz ve ısıttığımız tavada önünü ve arkasını güzelce pişirizyoruz.Dörde bölerek süsleyebilirsiniz.

AFİYET OLSUN


.

Hiç yorum yok: