25 Ekim 2014 Cumartesi

Pankek Tarifi

Evetttt çocuklarmız için sabah kahvaltısının en faydalı en lezzetlisi pankek.Çozuklarımıza pekmez yedirmenin en kolay yolu  bence.Ben sabahları pankek yaptığım zaman oğlum ben söylemeden pankekine pekmezi dökerek yiyebiliyo.Tabi buda beni memnun ediyo.Tabi sadece pekmez değil bununla birlikte bal,reçel ,çokokremlede çok güzel bir lezzet çıkıyo ortaya.Şimdi bu güzel tarifi sizinle paylaşmak istiyorum.

MALZEMELERİMİZ
1 yumurta
1 su bardağı süt
1 kabartma tozu
1 vanilya
Un
1 çorba kaşığı şeker
1 çorba kaşığı sıvı yağ

YAPILIŞI
Malzemelerimizin hepsini çırpıcı ile güzelce çırpıyoruz.hamurumuz akıcı fakat çok cıvık olmaması lazım unu ben ölçmeden kullandığım için size de bir ölçü veremedim.Boza kıvamında bir hamur elde etmemiz gerekiyor.Krep tavamızı güzelce ısıtıyoruz ve bir kepçe kadar krep tavamıza hamurdan koyarak önünü ve arkasını güzelce kızartıyoruz.Böylece pankeklerimiz hazır hale geliyoR.

AFİYET OLSUN





Hiç yorum yok: