8 Şubat 2013 Cuma

3 DAKİKADA KUP KEK YAPIMI

merhaba.......
şimdi size 3 dakikada çokkkkkkkkk basit bi kup kek tarifi vericem.Mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.Biraz kendimi övmek gibi olcak ama ben gerçekten hamur işlerini güzel yaptığımı düşünüyorum etrafımda söyler zaten yemek işlerini sevmediğim için çok başarı değilimdir ama hamur işini hem severim hemde güzel yaptığımı düşünüyorum.Şimdi sizinle bazı tariflerimi paylaşacağım.Yalnız arkadaşlar fotoğraflar sitelerden alığım resimler fotoğraf çekmekle ilgili bi sorunum var sanırım bugüne kadar yaptığım hiç bi şeyin fotoğrafını çekmedim inş bundan sonra çekip sizlerle paylaşmayı düşünüyorum sizlerin affına sığınıp bu seferlik daha doğrusu 3 tarif vericem şimdi bunları sitelerden alıp koyuyorum........Sadece resimleri tarifler bana aittir:)

3 DAKİKADA KUP KEK
MALZEMELER
BU MALZEMLERDEN YAKLAŞIK 30 35 ADET KEK ÇIKIYO
3 YUMURTA
1.5 SU BARDAĞI ŞEKER
1 SU BARDAĞININ YARISINI SÜT YARISINA SIVIYAĞ
1 PAKET KABARTMA TOZU
1 PAKET VANİLYA
2.5 SU BARDAĞIDA UN
1 PAKET ÇİKOLATA SOSU

ARKADŞALAR BU MALZEMLERİN HEPSİNİ ÇIRPIYORUZ İYİCE KREMA KIVAMINDA Bİ HAMUR ELDE EDİYORUZ.DAHA SONRA KAĞIT KUPLARDAN ALIP İÇLERİNE 1.5 ÇORBA KAŞIĞI KADAR KOYUYORUZ BU KARIŞIMDAN.ÖNCEDENDE FIRINIMIZI 180 DERECEYE AYARLAYIP ISITIYORUZ ISININAN FIRINA KEKLERİMİZİ KOYUYORUZ KEK ÇOK ÇABUK PİŞTİĞİ İÇİN FIRININ BAŞINDAN AYRILMAYALIM KEKLER ÇOK KIZARMIYCAK PEMBELEŞİNCE HEMEN ALIYORUZ FIRINDAN ÖNCDEN HAZIRLADIĞIMIZ ÇİKOLATA SOSUNU FIRINDAN ÇIKARDIĞIMIZ SICAK KEKLERİN ÜZERİNE YAYIYORUZ KEKLER SOĞUDUKTAN SONRA ÜZERİNE İSTEDİĞİMİZ SÜSLEMELERİ YAPABİLİRİZ.........AFİYET OLSUN ÇOK BEĞENCEĞİNİZE EMİNİMMM

Yaptıysanız lütfen olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı paylaşın. Buna göre tarifimizi hep beraber geliştirelim.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika olduu tarif cok kolay cokda lezzetli herkese tavsiye ederim

Unknown dedi ki...

Afiyet olsun gerçekten güzel bi tarif:))

Adsız dedi ki...

gerçekten güzel oldu :) herkese tavsiye ederim :)

Unknown dedi ki...

Yumurta fircasiyla surebilirmiyiz cikolata sosu

Unknown dedi ki...

Tabii sürebilirsiniz süslemesi size kalmıs:))

Tutku dedi ki...

Tarifi yarım ölcüye bölerej uygulasak olur mu

Unknown dedi ki...

Ölçüleri yarıma indirebilirsiniz tabii:)30 tane çıkıcaksa 15 tane kek yapmış olursunuz.Ben yarım ölçüde yapıyorum

Unknown dedi ki...

Kuplar kâğıt olmak zorundami bizde silikon var

Unknown dedi ki...

Kuplar kâğıt olmak zorundami bizde silikon var

Unknown dedi ki...

Kuplar kâğıt olmak zorundami bizde silikon var

Unknown dedi ki...

tabi silikon kaplarda uygun olur.Kullanabilirsiniz.:))

Unknown dedi ki...

tarifi bğenmenize çok sevindim kolay ve çok lezzetli..Herkeze afiyet olsun

Unknown dedi ki...

Halan fırında 10 dk.bulacak ,ins.güzel olur

Unknown dedi ki...

Halan fırında 10 dk.bulacak ,ins.güzel olur

Adsız dedi ki...

Tarifin aynısı yaptım çok güzel oldu afiyetle yedik bu kadar basit olacağını tahmin etmezdim. Çok teşekkür ederim emeğinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

Afiyet olsun.Beğenmenize inanın çok sevindim

Unknown dedi ki...

Yaptım güzel fakat bu kek 3 dk da pismiyor en az 8 dk

Unknown dedi ki...

3 dakikada pişiyo ben mikrodalgadayapıyorum ve tam 3 dak.fırın ayarları etkileyebilir süresini

Chichi dedi ki...

Denedim hakkaten süperdi. Hatta ben en kucuk kup keklere koydum, mutfağa her gelen eline aldı. Teşekkürler

Adsız dedi ki...

Sosu krem şantinin üzerine döksek olur mu peki