22 Mart 2013 Cuma

Tuzlu Gevrek Susamlı Kurabiye Tarifi

Bu tarifide oğlumun anasınıfı için kurabiye yapılacaktı.Bende tarif defterimi kaybettim.Apar topar hemen sabah 7 de bi kurabiye tarifi bulup yapmam gerekiyodu.Tabi hemen internetin başına geçtim.Çok tarifim vardı ama ben kafamda tutamıyorum işte tarifleri illa bakmam lazım.Neyse tuzlu bi kurabiye tarifi bakayım dedim ve bu tarif karşıma çıktı hemen malzemeleri hazırladım ve okula koştum.Çünkü çocuklarla birlikte yapacaktık kurabiyeyi.Neyse uzatmayım yaptık kurabiyeyi ve harikaaaaaa bi lezzet oldu hemen favorilerim listesine aldım tarifi ve size yazmak istedim.
İşte Tarifff

Malzemeler
1 çorba kaşığı limon
1 çorba kaşığı sirke
1 yumurta sarısı(beyazı üstüne)
yarım paket margarin
3 çorba kaşığı pudra şekeri
1 tatlı kaşığı tuz
1,5 çay bardağı sıvıyağ
4,5 su bardağı un
susam

YAPILIŞI

YİNE MALZEMELERİ SUSAM HARİÇ GÜZELCE YOĞURUYORUZ.GÜZEL YUMUŞAK BİR HAMUR ELDE EDİYORUZ.ELDE ETTİĞİMİZ HAMURLARA ŞEKLİNİ VERİP ÖNCE YUMURTA AKINA DAHA SONRA SUSAMA BATIRIP TEPSİMİZE DİZİYORUZ.ÇOK KIZARTMADAN PEMBELEŞİNCEYE KADAR 180 DERECEDE GÜZELCEE PİŞİRİYORUZ.KURABİYEMİZ HAZIR.AFİYET OLSUNN.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bu kurabiyeyi ben yapmış olamam dedim yedikten sonra. böyle bir ağızda dağılma tanımı yok yeryüzünde. çok pratik. şiddetle tavsiye edilir...

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

Unknown dedi ki...

anuntiri graturi sayfamı beğenmene çok sevindim.romanyadan güzel tariflerini sende bizimle paylaşırsan bende çok memnun olurum.Türk mutfaüımız çok lezzetlidir.Sanaa başarılar dilerim sayfanda.